درباره ما خیلی تنهاست 😔

حتما شما هم یک رفیق سوپرمارکتی، لباس فروش، میوه فروش و سلمونی دارید که از اول باهم دوست نبودید اما به واسطه خرید و فروش رفیق شدید.
❤️

یادتون میاد چطوری این رفاقت شکل گرفت؟
شاید اون روزی که فهمیدید زبون مشترک دارید ، یا روزی که فهمیدید آقا یا خانم لباس فروش چقدر آسمون و زمین خورده و شغل عوض کرده و رسیده به این بوتیک و حالا از کارش راضیه و کلی برنامه و ایده هم داره.

خب از کسب و کارهای فیزیکی بریم سمت کسب و کارهای آنلاین. توی آنلاین شاپ ها چطور؟ تاحالا شده با یک برند ایرانی یا خارجی دوست بشید و کارهاشون رو دنبال کنید چون تاریخچه اون رو دوست دارید؟
💌

زیاد سختش نکنم. مثلا موبایل فروش یا لوازم آرایش فروشی که داستان کسب و کارش رو داخل سایتش یا از طریق استوری اینستاگرامش تعریف کرده.
شاید هنوز چنین تجربه ای در مورد کسب و کارها و برندهای ایرانی نداشته باشید چون متاسفانه درباره ما در سایت های ایرانی خیلی تنهاست و خاک میخوره. چندتا جمله و نهایتا عکس مدیر اونجا نشسته و تمام .
🥴

مدیران کسب و کار معمولا علاقه ای به معرفی خودشون ندارن و حتی دوست ندارن بگن ما آسمون و زمین خوردیم و شکست هم داشتیم شاید چون فکر میکنن اعتماد مشتری از بین میره اما مشتری دقیقا میخواد بشنوه و درک کنه که داستانی پشت این تشکیلات وجود داره و هدف این تشکیلات آسونتر شدن کارهای مردمه.

هر کسب و کاری برای بهتر دیده شدن و در یاد مشتری ثبت شدن احتیاج به صفحه درباره ما داره. نوشتن این صفحه دانش نویسندگی و کپی رایتینگ نیاز داره تا متن خیلی کوتاه و خام یا خیلی بلند و خسته کننده نباشه و در ضمن تاثیرگذار باشه.

اسم استوری اینستا داخل متن اومد باید بگم اعتبار صفحه ( درباره ما) که داخل سایت نوشته میشه خیلی بیشتر و ماندگار تر از استوری اینستاگرام هستش.

💡پست بعدی در مورد ویژگی های یک صفحه ( درباره ما) تاثیرگذار هستش.

✔️ حالا تو بگو تاحالا با برند یا پیجی دوست شدی؟ که صرفا بخاطر تاریخچه و آدمهای پشتش ازش خرید کنی؟ میتونی تگشون کنی❤️

✔️ برای نوشتن درباره ما میتونی از من کمک بگیری❤️

به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

بخش‌های سایت من:
آخرین نظرات:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پست های مرتبط